you took a chance on loving me, I took a chance on loving you

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. jag tror jag håller på och blir sjuk. gick en promenad och tränade dagens helvetesövningar och känner mig helt slut och frusen inuti liksom. mamma går ju runt här hemma och är sjuk så risken är ju rätt överhängande att hon lyckats smitta mig. hungrig är jag hela tiden också, och aldrig blir jag mätt. kanske det också har nåt med ett insjuknande att göra? man kan ju hoppas, så det inte bara är att jag är en matgirig tjockis.

eftermiddagen har jag spenderat med ewis och becca. en riktigt smarrig våffelfika lyckades vi med. mummmmmmmmmmmms. becca kommer återvända hit om ett tag för att njuta av pluggkväll här hos mig. en stor fet spanska läxa och geografiplugg står det på min lista i alla fall och det skrattar jag inte hela tiden åt.

bifogar en jävligt snygg isa för att piffa upp eran dag. varsågoda!

nu fryser jag ihjäl, hejdoooo.


Kommentarer
Postat av: matilda

hahah du är så sniiigg!:D

2009-03-30 @ 21:07:47
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0