vilken bergochdalbana

tänk vad svårt det ska vara att äta nyttigt. jag som alltid har ätit som en häst, och gärna satt i mig både det ena och det andra, blir så jäkla lätt hungrig och känner mig matgirig hela tiden. jag tror mitt problem är en galet uttöjd magsäck som bara gaaapar efter käk, men sånt lär gå att ändra på har jag hört så här håller vi tummarna det funkar även på mig. vad intressant information jag ger er!

imorgon är det geografiprov och jag verkar inte vara ensam om att vara nervös inför upplägget. rebecca måste ju vara den sämsta på att lära ut på hela duveholm. aldrig en enda genomgång, alltid bara en massa instuderingsfrågor direktkopierade från lärarhandledningen och uppmaningen "leta i boken efter svaren", innan hon svansar iväg och tänker på brolle. att tjäna pengar på det är ju rena blåsningen.

anyway, positiva tankar nu! som jag brukar uttala mig den senaste tiden (inte för att betygen blivit bättre för det), imorgon ska jag kicka geografi ass!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha min mage är likadan!!:D

har jag inte ätit på ett tag så skriker den verkligen och känns helt ihålig:P

2009-03-30 @ 21:04:38
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: becca

du tror inte att ditt "matberoende" om jag får uttrycka det så :P beror på p-pillerna? (: så blev det för mig :P <3

2009-03-30 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0