lkajdslkasj

igår var det fest ute i skogen hemma hos nattis och det var trevligt. dock så tycker jag höjdpunkterna mer dök upp idag efter vi vaknat upp i vår härliga bakfylla. bland annat så vaknade jag upp i ett helt annat rum än jag somnat i, jag hade alltså knatat upp i somnen, gått in till danne och martin, slängt ner mig på madrassen, nockat martin i farten och puttat bort honom från madrassen. när jag sedan vaknade var min reaktion ganska naturlig:  vad fan, här somnade jag inte! 
sen så trixade och donade vi med teds bil också som han så fint hade lyckats köra fast över en stubbe. smidig typ!
bilder från hela festligheten kommer så snart nattis bestämmer sig för att uppdatera mig med dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bara hitta kabeln ;) jag letar för fullt för min kamera börjar bli full med bilder ;P

2009-03-16 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0