vaniljbullar+geografi=sant

idag har det varit en riktig otrevlig skoldag med regn, sura miner, och trötthet. jag gillar ej när folk är sura när jag är osur, humöret dras ju direkt ner i backen och ligger där och ser ledset ut. jag gillar ej heller när folk inte ser sina egna brister utan istället pekar fram andras. ingen är perfekt, verkligen inte jag. då var det ur världen.

efter skolan tog jag cykeln ut i regnet och mötte upp en sån där skitsnygg snus. vi kikade efter nya partyskor men lyckades inte hitta ett enda par som var så där perfekta som man vill, så inga skor fick följa med hem. istället hittade jag en tröja på jc för det trevliga priset 199. vit, ribbad, trekvarts, lite knappar fram. asbra helt enkelt!

väl hemma började jag rota i frysen och halade fram 4 vaniljbullar, åt dem på 4 minuter och satte sedan igång med geografiskrivandet. timmarna flöt förbi i en hisklig fart och så POFF, var jag klar. jag är klar!!!! jag är klar med den jävla uppsatsen som tyngt mina axlar i jag vet inte hur många veckor. nu tar jag sommarlov! inget mer skolarbete och det är så sjukt jävla otroligt skönt.


gammal men rätt så glad bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0