safety dance


parkerade mig i vingåker framåt eftermiddagen. bäst.

nu är magen fylld med en massa bra grejer så jag håller tummarna att min arma kropp ska lyckas besegra förkylningen som börjat härja i min stackars kropp. blifriskblifriskblifrisk. ska jobba min allra första dag på maskinringen imorgon med morbror så då vill man inte vara sjuk. vi ska fixa snigga arbetskläder och sedan plocka o dona i rabatterna i valla. så håll utkik efter mig!


p.s. haha min syster ska ska till hultsfred precis som mig och snusen! fytusan vad roligt och annorlunda det kommer bli.

Kommentarer
Postat av: matilda

usch, förkylningen har anfallit mig också!

krya på oss!

matildisn saknar sin älskade bs vän<3

2009-06-18 @ 15:03:51
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0