nationaldag


idag är jag trött och sur på allt vad mat heter. och sen hatar jag att det är så tråkigt att motionera. och så dricker jag litervis med te. nu vet ni det.

igår var det nationaldag och jag såg ut typ som ovan. dagen firades med att kolla på idol-alice i stadsparken följt av grillning i regnet på min gård. skit kallt och blött trots att jag hade pälsat på mig mössa, men vi höll humöret uppe ändå. under den timmen som vi satt nere på gården hann det komma ut tre grannar och fråga om någon av oss bodde här och predikade sedan om att vi bannemig inte fick skräpa ner, allt skulle bort, och INGET av vårt skräp fick slängas i papperskorgen som stod just bredvid oss.
det känns som att några borde skaffa sig ett liv.
efter regn och grill gick vi in och bänkade oss framför sverige-danmark med goda drycker och vattenpipa. MUMS. efter förlusten kilade vi ner på stan och var in på öltältet, picasso och san marino om vart annat och sjöng bland annat med för fulla halsar när robin e från idol spelade. han kom fram o pratde med oss sen, klappade oss på axeln också. nästan lite respekt.
en kallkallkall kväll med värkande fötter, annars helt okej!

nu ska jag försöka få någon ordning på håret innan jag kilar iväg till martins källare där det blir film. HEJ

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka surgrannar du har !

jag ska slå dem:)

<3

2009-06-09 @ 18:28:31
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0