so we made our own computer out of macaroni pieces

puuuh, är riktigt trött i kroppen efter en tillräckligt lång joggingrunda runt i nävertorp. trots en ond fot tog jag mig ut och konstigt nog gjorde foten mindre ont springande. nu luktar jag svett. vem orkar duscha liksom? vi tar det imorn istället.

bloggandet har fått ligga på hyllan ett tag eftersom jag knappt varit hemma. kryssningen till helsingfors var till största delen skitrolig med dans, god mat, nya vänner på 14 bast, en otroligt otrevlig upptäckt (ewis vet vad jag menar!!), mysig dag i helsingfors och en mycket givande shoppingdag i stockholm. jag som aldrig lyckas hitta passande byxor köpte på mig två st, båda på gina tricot. sjukt nöjd! en tröja, light tan-lotion, "smink-svampar", tofsar från HM, nagellack och bh från cubus och 2 trosor från tax free fick också följa med hem.
efter en lång bilresa hem till k-holm igen (i den otroligt diskreta skitbilen) bytte snusen o jag snabbt om till partaj-outfitsen igen och åkte till vingåker där det bjöds på ölspel hos jocke och fest hos nybliven 18åring. kvällen avslutades för mig hemma hos jocke som var sötast i världen som vanligt.
stannade där till sju idag och kollade film och kyle xy, spelade sjuka spel, lagade käk och diskade (jag är superdiskarn, jocke har mycket att lära av mig på den fronten!). alltihopa supertrevligt.

nu är det dags för en film nerkrupen i sängen. PUSS


mina fyna shoppingfynd! mörka jeansleggins & klorblekta jeans från gina, stor härlig tröja (strl 42! ville ha den riktigt stor o mysig), svarta tofsar, make up sponge & light tan-lotion från HM, rött/vitt nagellack & superfin vit spets BH från cubus.

Kommentarer
Postat av: ewis

tack så mkt för en skitbra kryssning! :D och jag hade nästan glömt den där upptäckten ;)

2009-07-27 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0