and if they don't dance then they're no friends of mine

igår hade becca fixat fram en liten tacokväll ute i lasstorp. började med tjafs från de flesta håll men som sedan löstes ungefär vid den tidpunkten alkoholen, danne och martin kom fram. när klockan närmade sig tolv tog vi oss till stan som var en besvikelse. sjukt tråkigt, så fem i halv två kutade jag barfota genom stora staden och hoppade på bussen ut till vingåker.

idag vaknade jag upp med galen huvudvärk efter gårdagens vin och en gullig astrött jocke brevid mig. efter makaroner och köttbullar till frukost kollade vi på några avsnitt av dunderserien kyle xy (måste ju ha något att glo på när inte lost är tillgängligt) och spelade neger och president. jag var superneger alla gånger, som alltid. när jag skulle bege mig till bussen hem sen upptäcktes det att hela min skosula var borta. den log i vovvens mage. så kan det gå! men men, skor är överskattat och barfota går lika bra det.

eftersom mamma är bonde i en vecka och snusen är ute på äventyr och hon är ju den jag mest vill leka med just nu så får det bli en ensam hemma kväll. funderar starkt på att gå ner de tre stegen till tempo och köpa mig en stor chokladkaka att gotta mig med framför någon film. känner en elak smärta i ryggen och magen så choklad är jag värd. så får det bli!
TJENIS


danne gör en snygg min. ser ni förövrigt att jag har tre fina band? hultsfred, rädda barnen och djurfadder. slå det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0