lay were you're laying, don't make a sound

här sitter jag med den första av många koppar te och lyssnar på kings of leon. om ni undrar så är de precis så jäkla bra live som de är på skiva. jag vågar till och med säga snäppet bättre. då är det nått utöver.

idag har jag jobbat hela dagen ute på valla skola med gräsklippning, häckklippning och en jävla massa ogräsrensning. att det aldrig kan ta slut. jag hade hört att det skulle bli regn och var väl förberedd med varma kläder och självklart kommer det inte en enda droppe från himlen. kan ni gissa om jag var svettig? jag badade fram. tack och lov så hade jag lyckats få becca att åka ut till mig och hålla mig sällskap så de sista timmarna flöt på helt okej. och hon kom med loka. hon vet hur man ska tas med mig den där becca.
efter snabbdusch hemma så åkte mamsen, jag och gubben ut till kusin vitamin ute på landet och käkade grillat med lite släkt och vänner. sjukt gottigt så nu är magen full. det är bara mina dagliga muggar te som fattas och det har vi snart åtgärdat.

imorn ska jag ut där i ogräset igen och jag vill inte när det finns så mycket annat kul här i världen. men men, jag får överleva och tänka på cashen. cash. cash. cash. CASH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0