you thought it might be a ghost

dagens alla måste är nu avklarade och jag har en rygg som värker. lite som vanligt.
har just skrivit ner lite snabbt flum om ett öga rött inför bokredovisningen, eller "bokpratet" som dante (litteraturhistoria-anna) kallar det. lite mer odramatiskt och mindre allvarligt.
jag får nöta in det i skallen imorgon när jag sitter på bussen ut till vingåker för våldgästning.
dagens övningar är gjorda och jag börjar tröttna rejält på dom. och det har bara gått en av fyra veckor. hur ska det här gå. jag måste hitta nån motivation, nån ny kraft att ta till mig av.
vi får väl se, jag kämpar på iaf. jag tänker bannemig inte ge upp.
nu ska jag mumsa morötter och apelsin.
tja!

ännu en bild från i måndags. sanna som leker med kameran.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack snälla :)

2009-01-14 @ 22:04:20
URL: http://meandthecamera.blogg.se/
Postat av: Simon (mysiskt än en gång)

Du borde hitta en sport att träna, det är motivation som fan! När man är flera stycken och tränar på en bestämd tid, då blir det alltid av !

2009-01-14 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0