happyface

igår var det då 18års-partaj ute i ödemarken (sköldinge). jag, ewis, nattis o william parkerade oss i en proppfull buss tillsammans med massor av andra partysugna ligister som satt ihopträngda på varandra minst tre i höjd. sannas spådom om en fjortisfest var så rätt det bara kan bli och vi kändes oss lite missanpassade till en början men sen började folk bli trevliga och komplimangerna från okända typer började flöda. då jäklar gick vi runt och glänste.
nattis som ville ha supsällskap bjöd mig på lite trevlig sprit som jag blandade med en gammal läsk sanna lämnade kvar förra veckan. och du sanna, svara på det här: hur faaan kunde du dricka den där blasket?! folk flydde mig pga av den galet hemska lukten av banan och andra snuskigheter. mumsi.
lite senare kom gäng jocke och smugglade in sig och gjorde mig glad. finfinfin jocke. ♥


ewis var fin som snus som vanligt. (bilderna är världens bästa kvalité)


bara för att det tog en himla tid att få fram den här bilden. nattis och william i en pusssss.


på bussen hem där ewis fick komplimanger om att se ut som michelle i american pie, något jag aldrig tänkt på. sen spyddes det i sätet framför ockå och det var lite lagom otrevligt.

nu ska jag fortsätta städa i mitt nyfina rum, hej med er!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad då banan?! Det var ju melon, och den var faktiskt riktigt god iallafall förra helgen, sen vet jag inte vad du gjort med den nu den senaste veckan. :P haha

2009-01-18 @ 15:49:25
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ewis

det var riktigt trevligt och vi alla var glada :D

2009-01-18 @ 16:58:01
Postat av: Simon (mysiskt än en gång)

Ni verkar haft trevligt :) Det hade jag med Fifan ;D

2009-01-18 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0