ooh don't be shy, let's cause a scene

det ljuder trevlig musik ut ur mina högtalare just nu. en massa the killers som jag lite glömt var så bra som dom faktiskt kan vara ibland. och en förjäkla smaskig och saftig apelsin ligger i min mage. mitt apelsinknarkande fortsätter.

dagen som började med dåååliga vibbar blev ju längre dagen gick allt bättre och bättre. som förra inlägget tydde på så är samlektionen på torsdagar något jag börjat gilla skarpt och till och med längta till under veckan.
klassen är alltid trött, flummig och pratglad och det leder alltid till roliga, intressanta diskussioner. erik är alltid på g också. speed som ingen annan och alltid stenansikte trots sina skämt och fula målningar på tavlan.
det brast iaf väldigt rejält för mig idag och jag fick en sån där enorm skrattattack då tårarna bara sprutar och allt hopp om en seriös isa var ute. en glad isa blev det dock istället, och det uppskattar vi.

resten av dagen spenderades i vingåker med en mysig filur. sunes sommar-tittande, datalek och nedbrottning av en klen jäkel (jag alltså).

nu är det bäst jag går och snarkar!
men först ska jag be till spanskagudarna att det inte blir nåt glosförhör imorgon på alla miljoner gloser jag inte ens har tittat igenom. he he he. ibland är jag så duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0