jag jobbar på det

har nu kommit hem från en trevlig kväll hemma hos snusen. käka mumsiga varma mackor, godis och smutta lite vin framför let's dance är inte dåliga grejer det. speciellt inte med så trevligt sällskap som det här:



simba saknade ted hela kvällen och upptäckte att jag var ganska så bra jag också, så han satt och spanade, hoppade och låg på mig och myste en massa. en riktig charmknutte.
jag klippte ewis lugg med en stor kökssax också. det blev fint och rakt till slut, efter en massa om och men.
"- om du tittar i spegeln så ser jag lättare om det är rakt nu.... oj jävlar..." hihi, till slut.

Kommentarer
Postat av: snusen

jättemysigt var det! och fin lugg fick jag ju till slut hahaha :D

2009-01-24 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0