gårdagen

det blev filmkväll hemma hos martin som planerat och det blev två äckliga skräckisar. och med äckliga menar jag att jag höll på att spy under stor del av kvällen.
missfoster som våldtog tjejer för att föra sin "art" vidare, slaktande hit och dit, och ännu mer äckliga övergrepp. the hills have eyes 2 och timber falls om ni blev lockade. timber falls var dock ganska bra till slutet, sjukt nervpirrande.

sen så hade jag tänk ladda upp en fin bild som speglade mångfalden under kvällen men det vill sig inte.
iaf så åt dom andra chips, godis och drack läsk medan jag knaprade i min ett paket hot dogs.
det ni.

nu funkar bilden! mina hot dogs passar inte riktigt in.

Kommentarer
Postat av: snuslus

korv och dipp :D ;)

2009-01-12 @ 15:10:30
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Korvpaket är ett lite annorlunda snacks kan man säga! :D

2009-01-13 @ 12:25:42
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0