check!

idag fick jag äntligen bli av med min historiaredovisning om inuiterna som blivit uppskjuten tre ggr. äntligen kan jag andas ut och slippa ha det gnagande i bakhuvudet. det gick helt okej inför min stora publik (5 pers) och jag känner mig nöjd med prestationen. lyckades slå till med lite underhållning under de ca 8 minuterna också. jag citerar sanna:
" du fick en liten röd fläck på bröstet som bara växte och växte när du började stressa upp dig, men sen när du slappnade av igen så krympte den ihop igen lika snabbt! jag kunde inte sluta kolla på det!"
jag tänker hädanefter alltid bära själ eller polo vid redovisningar.

fick tillbaka matteprovet och historiauppsattsen idag också, och det var trevliga VGn på båda. sånt blir man verkligen glad över, speciellt när det är de ämnen man har haft svårast för hela livet. bra jobbat säger vi!

btw, såg ni mia & klara i söndags? hihi, love it. kolla på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0