ätartorsdag

jag är hur rastlös som helst och känner mig lite ensammen här hemma i en tom lägenhet. mamma jobbar sent och även om jag inte sitter i knät på henne hela kvällarna så känns det ju lite trevligt att ha henne springa runt här och tjata. hur ska jag klara att bo själv? det kommer ju aldrig gå. jag kommer äta ihjäl mig, för det är nämligen just äter jag gör när jag är rastlös. som en häst! sen jag kom hem vid tre har jag ätit två mackor med kaviar & ost, några torkade plommon, några rårakor med massa lingon+vitkål, en chorizo på ännu en macka. sjuuuukt. idag tänker jag verkligen inte väga mig.

jag fryser ihjäl och borde diska och då få lite gratis uppvärmning, men det funkar inte med nymålade naglar. min planerning är som vanligt ypperlig.

sista dagen med svenskaplugg idag, det firas med att imorgon dra till sthlm med snusen för att shoppa upp H&M och se när vendela teatrar och är så duktig på stadsteatern i skärholmen! sen så tänker jag spendera lördagen ute i vingåker med en söt filur. en riktigt fin helg ser det ut att kunna bli, det förtjänas!

Kommentarer
Postat av: snusen

du ska inte bo ensam! vi ska bo ihop ju :D

2009-01-31 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0