everybody look down, it's all in your mind.

igår orkade jag ju inte knåpa ihop nåt inlägg så istället kommer gårdagens fina akrobatbilder idag.




jag och elin är så snygga och smärta.
dagen idag har varit kort och lugn. skolans nätverk slutade fungera så vi fick kila hem tidigare, eftersom det ända vi gör på projektet är sitter vid datorerna och filurar och utan internet så funkar ju ingenting. oj vad ledsna vi blev.

nu ska jag diska och fundera på hur jag ska lägga upp dagen. solning, övningarna och promenad bort till coop långt bort i fjärran för att köpa godis ska planeras in på mest smidiga sett. sen blir det filmkväll hemma hos martin som så väldigt ofta.
bäst att man rör på fläsket,
TJENIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är smidig som ett kylskåp XD

2009-02-07 @ 19:03:49
Postat av: Elin

Smidig som ett kylskop eller vad tycker du? :P

2009-02-07 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0