smokers outside the hospital doors

klockan är bara lite över nio och jag har redan käkat frukost och hängt vid tvn. alltså vaknade jag astidigt som vanligt. jag har fått någon spärr som gör att jag inte kan sova längre än till nio. både bra och dåligt, man hinner ju med en himla massa mer saker om man inte sover bort dagen, men om alla andra bestämmer sig för att just göra det, sova, så skiter sig ju upplägget ändå.
nu vill jag tex väldigt mycket sticka ut och springa i det fina vårvädret medans alla ligger och snarkar, men ewis som ska vara min löparkompis idag ligger fortfarande kvar i sängen.

vad kommer dagen mer att erbjuda då? sanna och elin kommer hit vid fem för våffelkväll med film och massa våfflor såklart. innan dess ska jag försöka få tiden att gå utan att bli totalt tristessdeppig. lite städning, brödbakning, solning med ewis ska väl kunna lyckas fylla ut tiden rätt så väldigt trevligt.

men nu ska det äntligen ut och springas, måste förbränna gårdagens godispåse som så lätt slank ner.

TJA!

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: tack så mycket=)

2009-03-01 @ 00:54:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0