VARFÖR VARA SKITSMAL?

jag borde vara mörkhyad. jag borde komma ifrån sydamerika eller kanske spanien. tänk vad mycket bättre det vore för min självkänsla, att ha som mål att inte vara pinnsmal utan att faktiskt ha en röv. och att det förihelvet var det som var det rätta, det snygga! för har ni tänkt på det, atta alla mörkhyade tjejer i videor inte är några vandrande skelett? de har ett ass (dock ett jävligt vältränat men det finns det ju inget ohälsosamt med) och alla älskar det!

nu piggar jag upp mig med tre bilder på tre jävligt snygga tjejer med former! HEJ



Kommentarer
Postat av: Neha

Att se ut som en tandpetare är överskattat

2009-12-06 @ 23:18:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0