NY DAG

god dag kära läsare! gissa vem som inte har så mycket feber alls idag? JAG! var så himla härligt att vakna vid sex och slippa känna det dunkande huvudet och svetten rinnandes över kroppen. inatt var första natten på flera som jag lycktas sova utan avbrott, och det var helt underbart. kände mig nästan som en ny människa när jag vaknade, om man ska vara lite nostalgisk (och det är klart man ska).

eftersom jag mått bättre idag har jag inte bara legat framför tvn och lekt död fisk. jag har även vart uppe och promenerat runt i lägenheten på order av vårdupplysningen, ätit med aptit (godaste panpizzan någonsin...) och även börjat fixa med mina julklappar. bra gjort!

nej nu värker ryggen igen och jag måste snyta mig, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv: Ja, men om jag känner Elin rätt så kommer vi nog inte åka. :/ Det är på kvällen.

2009-12-10 @ 20:10:23
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Susanna

sv: Elin är supernegativ så vi ska inte åka :/ men vi ska boka ett annat möte.

2009-12-11 @ 15:18:44
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0