HONEY YOU ARE A ROCK UPON WHICH I STAND



1. två kusiner på självaste julafton. 2. wii family trainer var en julklapp som det flitigt hoppades på under kvällen.

god morgon! sovit gott? själv har jag som vanligt varit vaken nån timme och väntat på att någon vänlig själ ska vakna och göra mig sällskap, men utan framgång. då får man roa sig själv, till exempel genom att ligga på spikmatta! mamma fick en julklapp och den har använts flitigt här. av mig och syster. mamma har inte vågat sig på den riktigt än. den är i alla fall riktigt skön att ligga på! första minuterna gör den ont som satan med efter ett tag sprider det sig en varm känsla i kroppen ända ut i fingertopparna. om ni inte har testat den än så se till att göra det!

nä nu ska jag ta tag i skördandet på country story och mata firrarna. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0