DAN FÖRE DOPPAREDAN

vilken dag! idag har hela familjen karlsson-eriksson-burström (mamma, syster och lovisa) hållt igång från morgon till kväll med stjärtlapp-åk, mathandlande, julgranspyntande och bakande. jag är helt slut. och riktigt riktigt sugen på att öppna paketen som ligger och ser inbjudande ut under granen. det är himla tur att det är julafton imorgon.

annars då? jag mår illa titt som tätt och av okänd anledning, läser upplösningen i när jag hör din röst och inte så mycket mer. gud vilket roligt inlägg det här blev. jag skyller på att ni aldrig kommenterar, det gör mig suuuur.

men god jul då!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Jag vet att jag är dålig på att kommentera. Sorry 'bout that... Men här är jag, kommenterande :) Hoppas att du får en underbar julafton med skratt, paket och god mat osv.



Stor varm julig kram från moi <3

2009-12-24 @ 00:15:35
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0