all this talk about what you got

helvete vad irriterad det går att bli! ibland undrar jag varför jag ens lägger ner tid på en del människor.

skitsamma i det nu! den här dagen är för bra för att förpestas. hittils har jag läst en hel massa i män som hatar kvinnor, den har blivit sjukt spännande nu så jag kan sitta hela mornarna och bara plöja. sen var jag ju tvungen att kolla några avsnitt av prison break också. det är som en drog. en väldigt snygg drog. mumsi.
emma lagade en smarrig grönkål- och broccolisoppa som jag sörplade i mig innan jag tog mig ner på stan och mötte upp snusen för att leta present till min kära far som fyllt år och som jag ska på en dagstripp till imorgon. det blev en påse kaffe med after eight-smak. sen blev vi sugna på något gott till oss själv så vi köpte en varsin liten mjukglass på donken. ljuuuuvligt.

nej nu är det pb som gäller, HEJ!



Kommentarer
Postat av: matilda

vilken snygg design du skaffat dig:)<3

2009-08-15 @ 16:46:17
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: becca

jag antar att det är mig du syftar på i de första stycket.

2009-08-15 @ 18:13:51
Postat av: Simon

Snygging :)

2009-08-18 @ 00:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0