said I never wanna see you cry, and I never wanna tell a lie


snygg tjej där. lite mongo är hon också men sånt kan man leva med.

nu ska jag strax kila ner på stan och möta upp snusen för att uträtta lite bankärenden. känns alldeles för vuxet.
sen tänkte jag hänga på henne resten av dagen som en liten igel och senare blir det grillning med trevliga pojkar. vi ska försöka övertala dem om att kolla på harry potter 3:an också. trääävligt.
trots det halvtaskiga vädret är jag på ett rätt så trevligt humör. nu fattas det bara nån att pussa på. J skulle vara perfekt!
TJA!

Kommentarer
Postat av: Matilda

äsch pussa mig!

2009-08-14 @ 14:52:20
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0