örebro nästa

klockan är inte ens ett och jag har redan hunnit med sol och bad nere vid duveholmssjön som dessutom gjorde mig en nyans brunare också. inte illa pinkat! nu ska jag snart gå ner till station och möta upp mamma för att sedan hoppa på tåget till örebro. jag ska dit och försöka mota bort min pollen- (eller katt-, kommer inte ihåg vilken det var vi skulle bota) allergi med hjälp av kinesiologi. har testat på det för några år sen och om jag minns rätt så kommer han trycka med någon pennliknande grej på olika punkter på kroppen. förra gångerna så lyckades min kattallergi bli mycket mindre så jag håller tummarna att det ska göra nån skillnad även nu.

bäst att jag kilar, CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0