måndagsäventyr

idag har jag sovmorgon till kvart i tolv. det är ganska trevligt. men när man är ett stort fan av mat (jag är väl den enda i världen som gillar skolmaten?) så är det klart att jag kilar dit lite tidigare och smäller i mig lite lunch. en enda lektion ska jag klara av idag för sen ska jag ta mig till stationen och hoppa på tåget till örebro. huhu läskigt, jag hatar att åka tåg själv, kommer säkert sluta med att jag sitter fast nånstans långt borta i helt fel ort. i alla fall, jag ska på sån där kinesiologi-behandling igen för att bli av med min allergi. killen (eller mannen? han är väl en 40, men man låter ju så himla formellt?) som har hand om behandlingen är jättetrevlig så det ska väl gå bra den har gången också. behandlingen går ut på att han trycker på lite olika punkter på kroppen, böjer och testar armarna och benens styrka i olika allergiskareaktioner och känner av allergin på ett helmysko sätt. jag tycker det är galet att det överhuvudtaget funkar, men det gör det! så håll tummarna att det funkar även denna gång. och att jag inte hoppar på fel tåg..

Kommentarer
Postat av: Susanna

Du är inte ensam, jag gillar också skolmaten, delvis. :)



Det är helt otoligt att det där funkar, om bara all kunde använda det istället för att köpa massa mediciner som förstör kroppen innifrån. :P

2009-08-31 @ 18:39:08
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0