i'm blue dabidi dabida

satan vad varmt det är idag. inte för att jag klagar, var bara ren skär fakta. trots superfint väder med rätt så gassande sol så har jag krupit in i solariet både igår och idag. jag har bestämt mig för att bli brun som en pepparkaka på alla sätt jag kan, kosta vad det kosta vill! varför känner man sig så mycket fräschare och snyggare när man är brun? rätt så sjukt att lite färg kan göra sån skillnad.
mer än legat och svettats idag så har jag cyklat bort till gatstuberg med snusen och becca och suttit och snackat skit o druckit saft. himla mysigt, men varmt i mörka jeansleggings. imorgon blir det en tripp ner till djulö med fröken becca också för lite sol och bad så det är bara att hålla tummen för att solen vill vara med.

nä nu är det dags för lite prison break igen, andra säsongen here I come!

Kommentarer
Postat av: ewis

jag vill oxå bli en pepparkaka :D

2009-08-03 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0