hela livet var ett disco

hej hopp! igår blev precis en sån fullspäckad supertrevlig dag som jag trodde.
vid tio åkte jag och syster ner till duveholmsbadet och stekte och badade ett tag innan jag stack hem för att fixa och dona med hårtvätt, inpackningar, klädval och sånt där som hör till partykvällar. sen mötte jag upp snusen och vi tittade upp lite snabbt hos nattis innan vi tog oss vidare till torget där ingen mindre än kevin borg stod och gapade så vi kikade en liten stund. snappade åt oss två varmkorv också. mumsi hihi.
efter det gick vi till nävertorp där det var festligheter hemma hos fröken cizzi. hon hade en vattenpipa i full gång. jag rökte. masssssor. åh vad jag älskar vattenpipa, jag blir helt fast efter första blosset.
när klockan började närma sig dags att röra på sig, så gjorde vi det. öltältet blev nästa stopp och där hängde vi i stort sett resten av kvällen. izor blev bjuden på en cider för att hon var snygg. komplimanger är så trevligt. och gratis cider är inte fel det heller!
kvällen avslutade jag hemma hos snyggingen i vingåker. riktigt trevlig kväll som sagt!

här har ni lite högkvalitétbilder att kika på:


vi orkade inte tränga oss fram till de skrikande 14åringarna men kevin är faktiskt där framme.

mjooooums, jag rökte ju lite av den där vattenpipan.

och misslyckades med att göra snygga rökbilder.

snusen var dock en naturbegåvning.

och snygg var hon såklart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0