det finns en gata där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram

då var det måndag igen och lite mer än en vecka kvar tills skolan börjar igen. jag längtar inte ett skvatt. äsch, det blir nog bra bara man börjar. ett år kvar. sen studenten. sen allvaret då jag släpps ut helt fri ifrån alla bekvämliga vanor man haft ända sedan dagmamman. huhu, pirrigt om något.

idag är det ett ganska mulet väder i lilla staden katrineholm. jag vill hitta på något roligt och spontant, som till exempel en roadtrip till något trevligt ställe! men om jag känner min omgivning rätt så har de redan dagen i full planering och inget som helst engagemang i en plötslig utflykt. aja, det sägs ju vara bra att ha tråkigt ibland. får ta mig ner till stan och sätta in lite pengar på banken, klacka om höststövlarna och följa med emma runt på BH-jakt.

är det bara jag som blir deprimerad av att vara den enda som är vaken vid den här tidpunkten?


kanske ska satsa på lite mera läsning? har plöjt igenom en tredjedel av boken på en vecka. gud vad jag är snabb.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Sjalv borjar jag ju skolan imorgon (tisdag) :S hjalp! 3200 studenter! och sa ska jag valja amnen, det blir skoj och svart tror jag :) Men jag ser fram emot det... Har en underbar familj som jag bor hos, resten far du lasa pa bloggen. (for du foljer den val?!)



Pussar <3



(hoppas att du forstar vad jag skriver... har inget svenskt tangentbord)

2009-08-10 @ 21:14:23
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: ewis

jag har börjat stiga upp med tuppen några dar nu, så tyst med dig :D och filmen var skitbra tkr jag! :)

2009-08-11 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0