26 augusti

åh vad jag har en dålig svacka just nu. känner mig som en stor fläskklump som går runt och dallrar och äter allt jag kan hitta. helvete att det ska vara så svårt att ta sig i kragen. kan ingen ge mig en hel massa pengar så jag kan förnya mitt friskiskort? för det här med att komma ut och springa och promenera funkar ju lika bra som en sten flyter. kasst alltså! sanna (den rika jäkeln! ja jag är en hel del avis här) och jag har snackat om att komma igång med träningen tillsammans till hösten, men jag har sån jäkla pepp nuuuuuuuuuuuuuuuu! jag får ta ett snack med mamma och se om det kan gå att få låna lite cash där.

nej nu ska jag kolla prison break och dricka te. sen ska jag ta mig ut och springa. mååååååste. HEJ.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag är också taggad, ju mer jag tänker på det desto mer vill jag börja träna nu.



Men snart kommer sommarvärmen tillbaka, så då kan man inte stänga in sig va. :P hihi

2009-08-26 @ 20:07:17
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Susanna

sv: ja, det vill jag med ha. Då behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte använder sig av utelivet/naturen, och stänger in sig istället. hihi



Det låter bra tycker jag :D

2009-08-26 @ 21:04:17
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0