pulsen slår, jag tror det går, låt det aldrig sluta

åååh, den här veckan är jag humörsvängnings-isa dagarna i ända. sprudlande glad ena stunden, tårarna trängande i ögonvrån för ingenting nästa. sånt gillas inte.

imorgon är det fredag igen äntligen och denna helg blir som många andra fullproppad med trevligheter.
fredag står för städning och en lucka och lördagen pajbakning som heter duga! tomat-, basilika- och tomatpaj, köttfärspaj med bacon och tomat och en heeet korvpaj. man börjar ju dreggla på stört. det är släkten som jag ska bjuda på denna delikatesslunch när de kommer för att fira min såhär i efterskott. det ska bli trevligt. sen sätter jag kursen mot vingåker för att tillbringa så mycket tid jag bara kan hos jockepocke.
min kära snus kommer hem ifrån turkiet på lördag också och henne hoppas jag på att få träffa på söndag och tönta :) det är vi bra på.

nu ska jag knarka te i hutlösa mängder och slänga ett öga på tvn. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0