take my hand and close your pretty eyes


jag kan det där med att smygfota söta killar som heter jocke.
en väldigt fin helg har glidit förbi med varmt trevligt väder och minst lika trevliga människor.
  fredagen började med en sovmorgon till halv två, en somrig och glad spanskalektion, en presentrunda på stan, en snabb inkikning på cizzis fest för att sedan bänka sig på vingåkersbussen ut till jocke. där bjöds det på lost (är inne på säsong 3 nu och är helt fast! nån skulle bara våga avslöja vad som kommer hända för mig som är totalt efter med tittandet.) och fredagsmys. namnam.
  lördagen börjades tidigt med en shoppingtur till etuna med snusen. jag hatar att prova kläder. att behöva vara omringad av en massa speglar i halvnaket tillstånd borde vara förbjudet. speciellt vid jeansprovning. jag hatar jeans, jeans hatar mig så det var ju bara att ge upp. jag snappade åt mig en klänning istället. mycket fin en.
väl hemma vara det bara att ladda om och ta sitt pick och pack till malin som fylde 18 år och hade slängt ihop ett partaj som vi alla gillade skarpt. där röjde vi loss med gamla låtar, vin, en massa knäckebröd och saltapinnar. så ska det vara!
även denna natt kunde man finna min snarkandes i vingåker. det tycker vi om.

nu är jag sjukt trött och måste sova så jag kommer upp till tandläkartiden jag har fått imorgon, så jag nämner bara i förbifarten att jag såg kenny begins idag. och det ångrar jag inte.

nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0