svennebanansvennebanansvennabanan...

herregud vad det ska vara svårt att hålla sig till sånna här nyttighets&måbra-kurer. jag startade upp en sådan i tisdags och har med stor möda hållt fast vid den så gott jag kunnat (jag har fuskat en liten aning såklart) och emellanåt så känns det ju alldeles hopplöst. jag är en sån som vill se resultat på direkten, idag, NU! men så funkar det ju inte direkt. det är bara att bita ihop och tänka framåt.
ni kan väl hjälpa mig lite med motivation? en lite pepp bara? jag vill sjukt gärna klara det här förstår ni.

TACKI!

(det har fastnat en låt på min hjärna...)

Kommentarer
Postat av: solange

fin blogg du har :)

2009-04-28 @ 19:14:08
URL: http://solanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0