födelsedagen

igår var det den stora dagen, 18års-dagen! kvällen börjades med thaimat med trevliga kamrater för att sedan övergå till sällskapande i mitt rum med vin och andra goda drycker. därefter bar det av ner på den obligatoriska krogrundan. där blev det en hel del alkohol och isa fick i sig mer än behövligt. och brände för mycket pengar. bland annat på en skitäcklig shot, drick för fan aldrig samboca. men sällskapet var i alla fall världstrevligast. sen flörtade jag med mig den där superfina jocke hem också. världsbäst.

tack alla som gjorde dagen till vad den var!


Kommentarer
Postat av: becca

tack för att man fick komma och uppleva den bästa fredagen på länge! =D Och ge dig fan på att du ska med mig ut på krogen sen ;) <3

2009-04-20 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0