smäll till mig

aaaaaah. det där var en mätt o belåten suck om ni inte förstod det. har nämligen käkat världens näst godaste fiskgratäng. så god.
(känner att jag har skrivkramp o verkligen inte vet vad jag ska skriva, men jag kämpar väl på.)

just i detta nu så borde jag befinna mig i en danssal på DUD o dansa loss. eller hemma hos felle o spela mario kart. men som vi alla märker så sitter jag ist här, framför min gigantiska dataskärm o lökar (hihi uttryck jag snor från matilda som jag tkr är kul). felle o jag hade som plan att skippa dansen idag pga "otrolig trötthet & söndagskänsla-syndrom" o ist sitta hos henne o nörda mario kart som gamla tider.
jag backade som vanligt ur pga "otrolig trötthet & söndagskänsla-syndrom". jag är ju förjävlig.

dubbelhaka har jag skaffat mig också. det hjälps inte hur mkt jag än försöker övertala mig att det inte gör nåt att jag käkar så mkt som jag gör, "för jag springer o går ju så mkt jag bara hinner". ansiktet går inte att träna så nu jävlar får jag ge mig. man behöver inte äta tills man känner att magen vill explodera.

Kommentarer
Postat av: David

Träna ansiktet går visst, antingen kan du öva på att vifta på öronen (egentligen ansiktsmuskler du rör på) eller så kan du bara skratta mer :D

2008-09-24 @ 15:39:01
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0