nerd

gissa vem som just skrivit en massa fin spansk grammatik o satt upp inne på toaletten? joo det är jag det! nu ska det minsann nötas ordentligt. kom fram till att det ultimata platsen är ju på toalettväggen. liksom när är det man står o bara vill vila ögonen på något? TANDBORSTNINGEN. så nu har jag en lång fin lista som jag kan glo på tills den etsat fast sig på min näthinna förevigt. vi håller tummarna för det.

eftersom niklas har flyttat till london så har vi fått amandas lilla mamma till spanskalärare ist. hon är bra, men eftersom vi är så inkompetenta hela spanskahögen så fattar vi typ totalnada när hon kör på med sin spanska lektionen igenom. iaf så tipsade hon om att om det var nåt mam skulle sattsa hårt på i spanskan så var det grammatiken. o titta vem som tagit åt sig! jag tänker faktiskt satsa lite på spanska det här året, mer energi än förra lär det iaf bli. det lär behövas om man ska lyckas sätta ett VG i år med.

föööörövrigt så måste jag skyta om att mina öron är typ BÄST på att läka. gör inte ont ett skvatt, har inte varat nånting alls, o är så fiiiina. nu är det bara hål i tungan som sattas, sen är jag komplett. aa, nästan.

en annan helt jävla galet otrolig grej som inträffat är att jag börjat gilla historia. jag! gilla historia! kan ni tro det eller? 
allt tack vare att agneta fick någe forskningspengar o skippade ha oss (tacka de övre makterna för det! jag hade seriöst tagit livet av mig om jag blivit tvingad till fler muntliga prov med henne.), så att vi då fick kruse. margareta kruse som jag fullkomligt älskar. den raraste, snällaste, mest intresserade läraren som finns. alltså man bara LER när man ser henne! jag är så jävla glad att vi fick henne att jag finner inte ord. nu har jag liksom en chans till nystart i historia :'D jag är så happpppppppppppppppppppppy. 

matgalen har jag blivit också. igen. som alltid. äter hur mkt som helst. bara så ni vet.

HERRRRRRRO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0