mätt i magen

smask! när mamma experimenterar med kakrecept för att se vad som kan bjudas på till hennes födelsedag tackar man inte ej till provsmakning. har satt i oss mumsigamumsiga kärleksmums o druckit te. det är mysigt.

var ute o spatserade på en lång promis förrut bort till svartbäcken. jag måste erkänna att med neverstore i öronen så kan man gå eller springa hur långt som helst. jag gillar neverstore vid dessa tillfällen. annars, mja han är ju söt iaf.
pallade mig ett smaskigt äpple där borta också. jag tror faktiskt att jag kan säga att det är dom godaste äpplena som finns. på måndag blir det att dra med sig sanna o elin dit för att palla lite mera. gratis är ju faktiskt grejen! speciellt när man brände minst 900 igår. det sviiiiiiiider.

ewis o jag satte oss nämligen på en buss till norrköping för att kolla in på myrorna o se om det kunde finnas nåt fint där som vi ville ha, men icke. jag hittade ett par roliga byxor som var ett alternativ, men jag blev ner röstad av mig själv till sist så där blev det inget. vi gick vidare till galleriorna o jag hittade mig en stickad grå klänning med stooor mysig krage på HM, o ett par svarta tyyyyyp chinos (jag har otroligt svårt för var det där gränsen går) på gina tricot. det var ett otroligt surigt o smådeppigt humör mellan oss men det blev lite bättre när vi kom fram till att det var mat vi saknade o satte oss o smaskade på ett fik ett tag. lite mer shoppande o ewis hittade en fin stickad tröja. måste säga att det var ett otroligt dåligt utbud på fina kläder. besviiiiket.
men iaf, kl blev fem, allt stängde o det var alldeles för många timmar kvar tills dubbel D:na skulle anlända o göra oss sällskap. vi hängde på mc donalds o såg människor komma o gå hur många ggr som helst o tillslut så får vi syn på två virriga huvuden där nere på gatan. vi blev genast på ett grejt humör!
vi skaffade oss lite goda grejer o sen tog vi plats på bion. patrik 1,5 o den var as gullig :') inte lika mkt komedi som jag förväntat mig men den var desto sötare. seeeee deeeeeeen.
sen åktes det hem o det blev allsång till navid. så skare va!
hej med er nu ska jag diska. HEJJJJJJJJ.


Kommentarer
Postat av: David

hahaha dubbel D:na och Navid allsång är grejen :D

2008-09-14 @ 20:43:08
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0