Get away from me now, take your sweet face back.

idag är det mulet, segt, kallt = söndag. jag har kännt mig som en äkta söndagslovisa hela dagen.

släpade med mig ewis för att glo på basket i nyhemshallen idag o där satt vi o kände oss totalt missanpassade när vi inte fattade mkt mer än att bollen var rund. vi hann iaf uppfatta att dom vann o det var väl bra.

sen så har jag pluggat o städat hamsterburarna. o nu ska jag nörda the sims. eller jag vetefan.

I've got butterflies stuck in my stomach
I chase them off but they attack
I've got some sanity left but it leaves me
Because you keep coming back
And you're a heartbreaker, heartbreaker, heartbreaker
And you making me want you
A heartbreaker, heartbreaker, heartbreaker
And you making me want you

You making me want you

Get away from me now
Take your sweet face back

nejra - heartbreaker = BEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0