jag behöver en spotttkopp

precis så står det på mitt personliga meddelande på msn. haha jag tro att isa var lite lost igår när hon kom hem.

min otroligt jobbiga bakiskänsla tyder på det också. smällar man får ta! igår började väldigt fiaskoartat hemma hos nån kille där det var typ 5 pers som satt i en soffa. vilket röj alltså! vi tröttnade rätt snabbt på att vara där så vi tog våra rumpor o parkerad oss hemma hos marcus. våldgästning. folk lagade mat o började bli sådär jobbigt fulla. nivet ligga på golvet o asgarva åt nån dialekt. såååå ewis o jag gick därifrån o hade ett eget party utanför några soptunnor. astrevligt faktiskt! sen traskade vi ner till stan o träffade en dejvid o en teddybjörn o var allmänt jobbiga o fulla mot dom nyktra stackarna. kul var det iaf o nu orkar jag inte skriva nåt mer för nu mår jag illa o om ett tag ska mamsen o jag åka ut på vischan o träffa släkten. HEJS!


Kommentarer
Postat av: David

Hahaha det var inte ett dugg jobbigt, var ju skoj och trevligt! :D

2008-10-12 @ 17:03:18
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0