chailatte!

idag har det varit stora ätardagen. har inte gjort annat än käkat hela dagen. stor frukost, stoooor lunch, kladdkaka á la elin, mellis, fika, lite käk, morötter o dip.

det blev fikis med ewis, becca, david o ted på coffeehouse i tre timmar. vi fastnade i en massa gamla sjuka minnen o andra roliga små saker. jag drack även min första chailatte som jag gått o vart lite nyfiken på. smakade som te med en massa mjölk i en med kanelsmak. var gott, men ingen superhöjdare. varm choklad är o förblir grejen.

en grej som gör mig glad när jag sitter här o känner mig smällfet o äcklig är att läsa o glo på den här bloggen. om dom kan se ut så o ändå vara omtyckta så kan väl jag se ut som jag gör. med eller utan fett så kan man väl alltid va nåt att ha? det hoppas vi på iaf.

min mage skriiiiker. den är arg.

Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

Du är perfa som är är tycker du ska unna dig saker precis som ajg göra :D

2008-10-02 @ 23:02:00
Postat av: Den mystiska mannen

den bloggen var lite lame, inte min stil på tjej

2008-10-02 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0