29 nov <3

igår tog jag vingåkersbussen ut till jockepocke.
jag var sjukt sugen på allt sånt man inte får vara sugen på, som chips o godis och kom fram till att  lussebullar kanske man får äta nån gång sådär nu när det är 1:a advent o så? så vi letade febrilt ihjäl oss inne på konsum, men till ingen nytta.
jocke hittade några ballerinakex hemma som jag åt två av, sen började jag fundera på om det kanske var förbjudet det med? sanna hjälp mig här!

struntsamma i det för ett tag nu, ikväll blir det fest här hemma!
har känts lite si och så med hela grejen när folk har vart veliga som satan.
men nu kommer det iaf trevliga vänner sen får vi väl se hur mkt annat folk det kan bli.
måste sätta igång o sy min klänning nu så kan kan få den klar.
TJENIS

Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

Jag kan inte komma ! :( Men vi tar det en annan helg istället

2008-11-29 @ 13:02:42
Postat av: Susanna

Får vi äta lussebullar?! :o Jag fick ju inte baka lussebullar, då borde vi väl inte få äta dem :o

Vad är detta för fusk här va, ta en frukt istället lilla vän ;) hehe

2008-11-29 @ 17:17:24
URL: http://susannaelisabeth.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0