stora läskiga sprutan

var inte så himla läskig. den var bara nån cm och min arm sprutade blod. det var ovanligt tydligen.
men nu har jag iaf grejat första vaccinet mot den där cancern. two more to go!

annars idag så har jag varit lite förvirrad och glad. nu är jag bara glad. det gillar jag.
lalalalalllallallalalala
snart är det studiebidrag (thank god!) vilket gör mig ännu gladare.
då kan jag betala tillbaka alla mina skulder + spendera upp de resterande hundra på roliga saker som alkohol och kanske lite hårtoning? det har bleknat liksom.
btw, i helgen blir det fest!
här hemma hos mig. lördag är dagen. och du borde komma.
jag kommer att posera i min nysydda självdesignade klänning också.
den kommer bli så jävla fin. det måste den.

nu ska jag sova så jag orkar tvätta den äckliga grejen till kaluffs jag har. herrrrrrro

Kommentarer
Postat av: Susanna

I'll be there so you know :)



Studiebidraget är väldigt efterlängtat!

2008-11-27 @ 09:14:10
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Den mystiska mannen

Höhö, man kanske skulle titta förbi så du vet vem jag är i fortsättningen.

2008-11-27 @ 16:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0