lyckat tycker jag allt!

dagen har bestått av pantande av burkar, slängande av flaskor, tvättande och så ännu mer städande.
märkte att balkongen blivit lite vandaliserad och att min stol har en rejäl stor fin reva över ryggstödet.
äsch sånt struntar vi i, det är charmigt!
gårdagens fest levde iaf upp till alla förväntningar. det kom trevlig folk och jag hade hur trevligt som helst!
hoppas ni andra hade det också.
bilderna hittar ni snart på bdb.

nu ska jag skutta bort till tvn och mysa med lite te och hallon.
MUMS.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Festen levde verkligen upp till förväntningarna, över dem kanske också lite. Tack för en fin kväll! :D

2008-11-09 @ 20:17:07
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0