jag är bäst på att blogga för tillfället

jag har för mkt tankar i huvudet för att kunna åstadkomma nåt som kan likna ett blogginlägg.
det är mest en massa brädor på hjul med sånna där tillbehör. fina grejer nivet.
kan vi inte bara spola bort torsdag? det kör vi på.

sen skulle jag gärna vilka stänga av vissa tankar. tankar som alltid ska springa iväg så långt. tankar som bara envisas om att bry sig om obetydliga petitesser. tankar som bara ger mig en dum klump i magen.
nej! den här gången ska ni inte vinna. den här gången tänker jag inte bry mig. jag ska sluta vara så jävla orolig.

fan vad bra om det vore sådär lätt också.

Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

Du och din blogg än nu nominerad till blogg SM på rixfm.com Jag är den som nominerat dig! :) Fortsätt skriva om dina och almäna problem.

2008-11-21 @ 08:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0