hej och hå

projektet är avslutat!
jag har just kladdat ner ett helt A4 med en massa självvärderings-snack.
om ni ville veta.

och så har jag gått ner i en bloggarsvacka.
jag varken vill eller kan skriva längre.
det är fan lite tråkigt. jag vill sitta här och vara lite flitig för mina (i runda slängar sådär) 10 läsare. men det vill sig inte.
skrivkramp? för mkt annat som rör sig i huvudet? allmän lathet?
skulle väl kunna va lite av allt det där.
väldigt mkt annat som flyger runt i mitt huvud. rör till och krånglar. oroar och tar ut det absolut värsta som kan hända i förskott.
det är min grej det.

jävligt nervig är jag idag också. men det är jag ju alltid. och det brukar ju reda sig rätt bra ändå?
gör mig en liten tjänst och håll en tumme för mig idag?
i need it!

Kommentarer
Postat av: Eliiiin

håller alltid tummen för dig!!!

2008-11-21 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0