soligt!

idag har vi begravt en djupfryst hemster vi haft i frysen ett år. skrot heter den. neej, vi la inte in den där levande, den råkade dö under vintern o då kan man ju inte gräva i marken så då fick stackarn bli nerfryst. men nu är hon som sagt jordfäst! en fin begravning vid krämbol fixade mamma o jag. sen fickade vi begravninsfika i skogen o stekte.

sen när vi cyklat hem så fixade jag värst fina morsdags-middagen för mamma. stod o lagade paj i 2 timmar o den blev mums! mamma blev nöjd o mätt.

försökte plugga lite historia efter det men det gick ju inte superb direkt. får ta det imorgon ist! jag drog ut på promenad med ewis till djulö ist. när vi spatserar där i den stekande solen så kommer det en kristofer glidande i en bil o tutar. hjärtattack till mig som nästan hoppade upp i ewis famn.

ewis o jag satte oss o filosoferade på bryggan o kände på vattnet som var iskallt men ändå lockande på nåt vis. där satt vi ett bra tag men sen ville ewis bli av med mig så vi började vår resa hemåt. väl vid ica skiljdes vi åt o jag plockades upp av en kristofer i bil. vi åkte till en bänk o hade sittning. sittning är kul!

sen kom jag hem o var superpigg så nu vill jag verkligen inte sova. jag kommer inte klara av agnetas lektioner imorgon :((( HEEEJ.


vi är snyggast i världen!

Kommentarer
Postat av: Ewis

vi är alltid snyggast! :D och visst ville jag bli av med dig ;) höhö

2008-05-28 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0