rea va

har införskaffat mig lite nya kläder idag på jc-rean. en lång skjorta, en tjocktröja o två par fina trosor. o mamma betalade allt! :D glad jag blev på henne då. hon blev lite förlåten för att hon dissar mig hela tiden. åker o bor på hotell o shoppar o sånna där lixigheter. så tack, det här förtjänade jag!

historiaprovet idag gick faktiskt bra tror jag! superchockad i am. o dagen var så jäkla skön. började 11.55 med naturkunskap o där vi fick öva hur mkt historia vi ville. lillemor är för himla bäst! sen var det 20 min sam då vi snackade lite om våra redovisningar o sen var det på med provet! blev klar på en halvtimme ungefär, skööönt allr vad! så halv tre stack jag o malin till friskis o tränade skiten ur oss.

sen stack jag till ewis o snodde åt mig en macka o sen skulle hon spela gitarr så jag följde med o slog mig ner vid järvenplan o pluggade naturkunskap i solskenet. sen återvände ewis efter sin musikaliska upplevelse o vi stack o hämtade våra mammor o så kunde shoppandet dra loss. 7 mil långa köer, men det får man väl stå ut med. shopping är bra för själen!

nu ska jag smörja in mina sandpapper till ben o sen blir det sova o imorgon ska jag släpa med mig ewis till skolan! hon måste få uppleva en härlig dag på duveholm tkr jag. så så blir det! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0