min yogaoskuld är härmed borta!

hähähääääj. jag tror inte jag orkar skriva så mkt intressant här idag (jag vet nog att det är minst 5 som tkr om att läsa min blogg, så tji fick ni! ni skulle bara våga säga emot alltså).

skoldagen var en vanlig onsdag, långtradigggggg. men vi hade  ju svenska så där sken vi upp ett litet tag iaf! STORA SJÄRTVECKET där vill vi bo!

det var ingen samhällskunskap så det blev tidigt slut på dagen kl halv tre. innan det hann vi få tillbaka våra fördjupningsuppgifter i historian o jaa, jag ska väl vara nöjd! fick  Godkänt + , vet inte riktigt hur jag ska tolka det där med att inte skriva G+ ist? godkänt känns så... B. (alltså alla andra fick normala betyg) som att jag får specbetyg för att historia verkligen inte är mitt favoritämne o som jag aldrig orkar med. :D
skriftligt historiaprov har vi förövrigt om två veckor o jag är hypernervös! eftersom jag har gjort så jääääävla dåligt ifrån mig på agnetas JÄVLA muntliga prov helatiden, så måste jag ju visa att jag inte är helt inkapabel o göra bra ifrån mig. men allt jag läser i hennes ämnen bara försvinner så fort det kommit in. sen att jag är asrädd för agneta o hennes lektioner är ju ett till plus.

anyway! var på ki yoga med sanna idag o det var väldigt intressant må jag säga. var precis som man ser på alla filmer (typ björnbröder! "o nu gör vi hälsningen till sooooolen..."). man blev grymt trött o vissa däckade ju ihop totalt där o började snarka. så kan det gå med för lite sömn hemma!
sen var det tänkt att vi skulle gymma efter det men det blev ju inte så lyckat dårå. lika pigg o sprallig som en stenbumling släpade jag mig bort till löpbandet. blev typ 10 min där o ett par sväng om ute med maskinerna men man kan ju inte hålla på o köra slut sig varje dag ju. neeej precis.

har sett mig i spegeln idag o kom fram till att nu är det diet som gäller. på riktigt den här ggn! sallad o frukt i massor o typ minumum med bröd o pasta o potatis. o min favvoritis, FETT, går ju helt bort också. ledsen blir jag :C

men nej nu är jag trött. HERRO

image12
snyggingar från stigtomta! mitt rosa träningssett slår allt förövrigt.

Kommentarer
Postat av: Susanna

jag måste också börja på riktigt, men det lyckas aldrig. Jag är nog bäst på att misslyckas.
*haha* ja, man kan inte alltid vara pigg, och på avslappning kan det hända att man slumrar till lite. Lite skoj var det allt x,x

2008-05-15 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0