jag vill ha en hund

woho bloggen funkar äntligen. internet var även helt off i ca en halvtimme o jag fick total panik. jag är nog lite beroende allt.

dagen har varit helt wonderful förövrigt! började dock med värsta depressionskänslan när jag vaknade, men så är det varje morgon utan att jag vet vad det är så det är väl inget att bry sig om! jag satte mig framför tvn för min dagliga dos av scrubs o käkade mitt supergoda hambakade bröd o efter ett par mysiga avsnitt började jag läsa. ja, ni skulle bara veta hur mkt jag har läst senste dagarna. typ mer än jag suttit här vid datorn! nästan iaf. började ju på en ny bok igår o blev klar med den i dag. medge att det är lite duktigt!

suttit lite på balkongen o solat, lagat mat + diskat, vilat o gått världens härligaste promenad har jag också gjort. promenaden bestod av både sol o regn samtidigt vilket var helt otroligt härligt :D det luktade en massa vår o jag fick en kompis! rådjuret... rut, vi hade sällis en bit där i skogen. trevlig prick. sen kom mamma hem också! var lite härligt, men hade lätt kunnat vara själv längre. har varit dom härligaste dagarna på grymt länge den här helgen! har kännt mig så lugn o det har varit riktigtriktigt skönt.

aa nej den här dagen känns inte tillägnad till bloggning så nu säger jag tack för idag! HERRRO

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ojoj en halvtimme :o hur klarade du det?

Vilken hurttbulle du ska vara då!! :)

2008-05-05 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0