g'day!

pissdag idag. jävla regn, jävla skoldag, jävla mig, jävla depp.

min diet har jag lyckats hålla hittills iaf! (jaja, det är bara tre dagar men man ska väl vara glad för det lilla!) lever på massvis med grönsaker o frukt betydligt mindre mat! kan informera om att man faktiskt kan bli jävligt mätt på en skål grönsaker! wohohayey!

mamma har åkt till örebro nu o lämnat mig ensam hela helgen IGEN. jag konfronterade henne igår o försökte kräva henne på lite extra pengar för att jag får vara själv så mkt medans hon åker bort o roar sig. inget högvinst där inte! det känns som det kan bli en depphelg det här. men kanske är det jag behöver? typ grina bort all skit o försöka komma framåt. såg på scrubs förrut o där fick jag mig en kick!
"livet har ett slut, man borde inte slösa bort den tiden man har. döden har motiverat mig till att leva livet fullt ut varje dag, så att jag kan se tillbaka utan att ångra att jag inte gjorde vissa saker".  
jag ska sluta vara en sån jävla chicken! jag har redan alldeles för många chanser jag ångrar att jag missat, så nu blir det JA till allt! o egna möjligheter ska bannemig skapas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0